Schjukt Schönt

Coldplay - Trouble

Nu jag har bokat och betalat min resa till Fred. Direktflyg både dit och hem, naaajs. Bra jobbat där Loisa. 2-11 januari kommer jag vara där. Nu är det bara transfer från Geneve till Val D'Isere som ska hittas också.

Imorgon äger Simons begravning rum. Jag har inte en aning om vad jag ska ha på mig. Men ju mer jag tänker på det desto mindre viktigt känns det egentligen. Alla kommer vara där för att ta farväl av Simon, inte för att se på mig. Men ändå vill man vara fin för sin vän. För han ser ju faktiskt oss.
Begravningar är nog bland det värsta som finns. Dock är det här min första begravning där jag faktiskt känner personen ifråga och inte bara varit bekant. Sen har jag ju varit på mina farföräldrars begravningar oxå men då var jag liten och förstod inte så mycket utan grät mest bara för att min familj grät.

Imorgon kommer mamma och hälsar på också. Mamammaaaa

På fredag är det ledningsutgång. Vi ska käka, bowla och supa.
På lördag är det Lucia och då jag ska åka hem till Fredrik och mysa lite med hans söta mamma, Elisabeth. Det ska bli skönt, jag ser fram emot denna helg.

Greys snart, dock ingen pomelo och ingen ananas.. Bu-freakin-hu.

Peace out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback