Punkt.

Jeff Buckley -  Halleluja

Såja, nu har jag donat med kuddarna så jag ligger relativt bekvämt. Datorn höll på åka ner i golvet samtidigt, är väl en tidsfråga när det händer egentligen, så som jag håller på flyttar den fram och tillbaka.

Kom hem runt 23.30 från middagen hos familjen Cederborg. En bra kväll har det varit, saknade F extra mycket dock när jag var hemma hos honom och han inte var där..

Jag är trött, kom på att jag inte behöver stanna uppe så länge jag orkar kämpa emot ögonlocken med tanke på att jag är ledig 3 veckor nu. Dessutom kanske man ska försöka gå upp tidigt imorgon och komma iväg och julklappsshoppa lite. Nu är även snowboardkläder fixat. Baggy. Bettan tog fram en bräda som jag fick provstå på lite, omöjligt att jag kommer lära mig åka snowboard säger jag bara.

Somnar snart.. Natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback