No regrets

Pratade lite med en gammal vän och det verkar som man lätt kan missförstå det jag skrivit om i bloggen om mitt nu och då. Jag tycker det är tråkigt, för jag vill verkligen inte att folk ska tro saker som jag inte menat dem.

Jag var lycklig förr, och jag är lycklig nu.
Det var mina yngre år och det här är mina äldre år. Och mitt liv är i ett annat stadie, allt ser olika ut. Jag har fler mål i livet och jag har planer och jag har fått se mer. Tidigare kändes det inte riktigt som jag utvecklades men jag hade det jag behövde, trodde jag då.

Jag ångrar inte mina val, och jag ångrar heller inte det jag fått uppleva och vara med om. Istället tar jag med allt i min bag och fortsätter färden genom livet. Det blir inte alltid som vi tänkt oss men det blir bra ändå i slutändan.
Jag vet inte hur jag ska förklara det här och det gör mig frustrerad. Känns bara krångligt, får inte riktigt fram mitt budskap.

Men vissa personer kommer alltid betyda mycket för mig för vi har spenderat våra år tillsammans och gått igenom och upplevt mycket tillsammans och det kommer jag aldrig glömma.

Missförstå mig inte bara.. Även om jag kanske försvårar det hela extra mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback