Hoochie mama

Whitney Houston - I will always love you


Jag har nyss solat, när jag stod därinne kom jag på mig själv med att stå och blunda och le. Och då kom jag på att det har varit en bra dag idag. Jobbet gick bra, har bokat transfer till Valdi från Genéve. Var och klippte mig och jag vart nöjd! Har hållt mig ifrån frisören sedan min frisör slutade sin karriär och började med något annat istället. Med det dog mitt hopp om att hitta någon bra igen i och med att jag blivit missnöjd varje gång jag varit hos någon annan. De verkar ju efterblivna eller nått som inte hajjar vad man försöker förklara! Men hur som helst så vart jag nöjd denna gång.

Sa ju det, idag skulle bli en bra dag :)

Köpte förövrigt dessa huuur-skuur igår, så jävlar i min låda balla!


Nu ska jag bara vara glad. Sista veckan på jobbet, sen är det jul, nyår och sen får jag träffa min karl, hoochie.

Duschen nu och sen The bodyguard.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback