Frukost

Mikael - How she is
She loves to walk on the beach
She'll take you to places you can't even reach
She always stares at the rain
And in her eyes you can't feel her pain
She likes to sleep on your shoulder
With her legs on top of you



Havregrynsgröt, smörgås och ett glas juice. Jag spricker.
Frukost är egentligen jävligt gott, men jag äter bara det när jag är ledig. Tidiga mornar är jag för det första inte hungrig och har dessutom inte tid att sätta mig och äta frukost i lugn och ro. Dock brukar jag ta med nå mackor till jobbet och göra i ordning en kopp té som jag startar arbetsdagen med, rätt skönt.

Sista klapparna ska inhandlas idag, har inte lagt ned så mycket tid på att julhandla i år faktiskt. Orkar inte.. Den dagen jag går in för julen är väl när jag skaffat egen familj och ska fira med min karl och mina småttingar.

iPhone idag babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback