Fan-freakin-tastic

LeAnn Rimes - But I do love you

En bra dag, jag köpte min klänning och den är alldeles.. alldeles underbar.. :)

Dock mycket springande i affärer blev det med min shopping-mate Ellinor. Jag har lite idéer för julklappar nu och det är ju iaf en bit på vägen.

Jobb imorn, då får jag förhoppningsvis in avtalet som min första kund skulle skicka mig. Min första egna affär! Wioowo--oOwo--oowOoo! Fem arbetsdagar kvar och sen är jag ledig i tre freakin veckor!! Fan-freakin-tastic!

Ne, nanna kudde nu med Magic.
Jag sover rätt många timmar om nätterna nu, äter ordentligt, stressar inte speciellt mycket och jag väger fortfarande mindre än vanligt. Jag vet inte... Men det gör inte mig så mycket att vara smal, måste skaffa mig lite muskler dock, sen är jag fit for fight.

We ride together, we die together..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback