:)

Lady GaGa - Poker face

Jag kom och tänka på en sak ikväll som gjorde mig glad..
Simon är med Lecka :)
Jag vet att det låter fjantigt, men jag tror verkligen att de är tillsammans, och jag tror att de ser efter varandra. Det gör mig lugn.

Så, mina barn..
Precis som de senaste dagarna ska jag lägga mig på pensionärstid. Får se om jag är mindre sjuk imorgon, det hoppas jag innerligt. Vill inte behöva stå på dansgolvet med snorpapper i handen och behöva snyta mig var femte minut för det är precis vad jag har gjort idag!
Jag har dessutom varit sååå nära på nysa och jag har försökt locka fram dem men de har suttit så långt inne. NU, precis, nös jag 5 gånger.. Orgasmic...


 Vinden blåser mot det öppna havet vid Turanga.

Du är långt borta, min kära.

Min kärlek strålar mot dig.

Min kärlek är som regn som faller över havet vid Turanga.

Jag har blivit kvar här tillsammans med min kärlek till dig.


- Sång från Maori


Olivejuice min blomma.. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback