Det finns en mening med allt

Dionne Warwick - Thats what friends are for

När jag ser bilder på Simon, kan jag inget annat göra än att sitta och le. Det är den inverkan han haft på oss alla. Men hans léende lurade oss. Han skrattade, och jag vet att det var äkta, men samtidigt hade han bekymmer som gjorde att han inte orkade mer..

Våra gudar, oavsett vilken gud man tror på, skapade oss alla med en tanke, ett mål.

Simon, inte ens ett år har jag känt dig, men det har varit ett fint år. Och det finns många fina och glada minnen. Jag har hunnit va din "chef" som du alltid presenterade mig som, vi har haft kräftkalas, och vi har skrattat. Din kropp har lämnat oss men din själ kommer fortsätta leva genom dina vänner och din familj.

Imorgon är din dag, imorgon kommer många ögon fyllas med tårar av saknad efter dig. Jag hoppas du kommer vara där med oss.


Keep smilin, keep shinin.
For good times and bad times
I´ll be on your side forever more.

Sov gott gubben..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback