Blogg

Wyclef Jean ft. Claudette Ortiz - Dance like this


Överallt ser man hur folk börjar skaffa sig bloggar, bloggvärlden är rätt stor har jag just insett. Det är där man får reda på allt och inget.

Sen är frågan egentligen hur många bloggar som faktiskt ÄR intressanta att läsa. Bland folk jag känner så finns det faktiskt bara en enstaka blogg som jag läser bara för att den är bra och rolig och inte för att jag inte har annat bättre för mig och det är 
denna blogg. Sen brukar jag läsa bloggarna på 1000apor.se oxå. Brukar få mig ett par goda skratt där.

Folk länkar till sina bloggar på fejjan och på msn och visst händer det att man går in och kikar, men finner jag det högst ointressant så går jag inte in många ggr därefter. Sedan finns det de bloggar jag läser bara för jag känner personen i fråga osv. MEN det finns oxå bloggar jag läser bara för det är nån sorts tvångsgrej. Bland annat en person som jag vet läser min blogg. För denne person verkar ha tagit åt sig av grejer jag skrivit förut som inte ens var menat till denne person. Haha skrattretande, men det jag skrivit verkar stämt in på denne person och denne verkar tagit åt sig då denne ägnar några rader till mig i sin blogg emellanåt. 2 flugor i en smäll skulle jag vilja säga. Så jag kikar in ibland för att se om det finns några rader tillägnade lilla mig och visst finns det det. Bloggkrig från dennes sida?

Det är så kul att man kan påverka människor så mycket utan att ens veta om det i skrivande stund. =)))


Puss nu ska jag duscha och sova på pensionärstid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback