Tjock

Elton John - Your song


Inte mycket aktivitet där inte..


Idag har jag köpt massa mumsigt. Frågan är bara hur jag ska hinna äta allt. Ska strax hoppa i duschen och försöka lägga mig relativt tidigt. Men jag önskar jag kunde hinna äta en bit av allt först. Ni måste testa Estrellas majsringar, sjukligt goda. Så har jag även köpt: vattenmelon, vindruvor, majskolvar, dietorelle mjuka jordgubb, kräftor, räkor (min egna minikräftskiva). En salig blandning av godsaker enligt mig.

Vi var och kollade på lägenheten idag. Herkulesgatan 14, centralt? Ja. Billigt? Nej. Så det blir att vi avstår från den tyvärr. Fast när jag börjar fantisera om hur man skulle kunna inreda och hur vårat liv i den lägenheten skulle kunna vara så blir det väldigt fint i mitt huvud och den bilden är värd mer än 9000 i månaden.


Imorgon är det middag hos pappa, Fred ska med oxå. Första gången de träffas. Jag är nervös faktiskt.


Pekinganka for us tomorrow. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback