Sick world

Timbaland feat. One Republic - Apologize


Kollade på teve igår med Fred. Söta orangutanger, vi låg och fnissa åt de söta små kala sakerna tills det onda ur denna värld kom. Ondskan slipper man visst  aldrig. Det var en orangutang som de hade räddat från prostitution. Först trodde jag att jag missförstod eller nått, men icke. Stackaren hade varit fastkedjad med ena foten i ett hörn och låg naken och rakad på en madrass medans äckligt sjuka jävlar utnyttjade henne sexuellt. En orangutang!?! Sjuka jävla värld med sjuka jävla människor. Jag lackar ur på sånt och jag mår riktigt dåligt efter jag sett sånt. Därav detta inlägg.
Ser ni något sånt så snälla, skjut personerna som ansvarar för det!

Rädda de arma små djuren.


Imorse när jag åkte till jobbet observerade jag alla människor. Bland annat en sopgubbe som gick och plocka skräp på vägarna. Han jagade skräpet i blåsten och struntade totalt i människorna som var i vägen, han sicksackade mellan alla stolpar och människor.
Killen tar sitt jobb på blodigt allvar, vilket är en fröjd att se.

Varje dag på väg till jobbet går jag förbi en kille som sitter och säljer Situation Stockholm och varje gång tittar jag bort för jag är rädd för ögonkontakt med honom för att jag får dåligt samvete för att jag inte köper en tidning av stackaren. Jag som annars inte bryr mig speciellt mycket om vart jag gör av med mina pengar, varför kan jag inte bara rena mitt samvete och köpa en tidning av stackaren?


Nu är min rast slut så back to work. Mamma ska tjäna pengar och köpa Situation Stockholm och dessutom ta sig upp till första platsen bland de nya säljarna efter att halkat ner från 1:a plats till 3:e efter att ha varit sjuk i 3 dagar.


GÖO GÖO GÖO

Kommentarer
Postat av: vic the kick

haha ja klart du får! Har du nån kontakt med Chi-Wai min gamle kinesiska vän i 57:an på G-ringen?



Urangutanger är sjukt söta alltså. Ett tips ta med Freddan till skansen. Jag och Thomas var där och hade skit roligt, speciellt i akvariet! Går bra på jobbet ser jag, kul!

Postat av: angelica

Jaha men gud jag trodde det var en bild på dej o fredrik;)

2008-08-22 @ 12:35:32
URL: http://geli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback