Önskar ibland att du kunde läsa mina tankar..

Mariah Carey - I´ll be there




Jag behöver närhet...











080808 idag.
3 grejer som händer på en och samma dag.

1. Fredrik fyller år.
2. OS invigning i Kina.
3. 08-dagen

Fredrik fick en gitarr av mig i present. En Ibanez i mahogny. Han och gitarren kompletterade varandra så bra. Jag låg och tittade på honom när han musicerade, det var fint.

OS invigningen gav mig en stolthetskänsla. Det är inte ofta jag är stolt över Kina om jag ska va ärlig. Men nu var jag faktiskt stolt. Fick gåshud vid vissa tillfällen.

08-dagen, jag ska strax hoppa in i duschen och sen börja göra mig i ordning för att åka in till stan. Antingen så möter jag upp Beccan eller så möter jag upp Omran eller så åker jag direkt och möter upp Fredrik och co, får se hur lång tid jag tar på mig att fixa mig.
Jag hoppas på en kul kväll.

Btw, jag fick in min första order idag på jobbet! Kändes skönt, dock fick gubben mycket rabatt faktiskt. Nästa vecka blir det andra bullar.

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback