Fnitter

Akon - Lonely



Jag är ensam hemma i en vecka, Andreas har åkt till Gävle. Det skrämmer mig lite när klockan börjar bli sent. De senaste 2 nätterna har mister blomma gjort mig sällis men inatt är jag lonely och ju mer jag tänker på det desto mörkare och tystare blir detta rum. Så till något helt annat.


På tal om bloggar!

Alex Schulman får mig alltid att skratta. Hans blogg läser jag typ en gång per halvår. Av någon konstig anledning läser jag den sällan vilket innebär att jag väldigt mkt att ta igen och när jag läser dem så fastnar jag ett bra tag och får mig ett par goda skratt. Nu har jag suttit och varit kissnödig i en timme men bloggen har fängslat mig. Men nu är jag faktiskt panikkissnödig.

Sköning:
http://www.1000apor.se/blog/alla-har-ju-en-favorit-t-shirt#comments

~ kl: 00.09
Ännu ett inlägg för min humor. Och ja, jag sitter fortarande och läser hans blogg.
http://www.1000apor.se/blog/broederna-olsson-vilka-de-nu-aer-kan-fara-helvete#comments


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback