Eko oo o o o

Beyonce - Be with you


Jag har rensat lite bland mina kläder. Denna gång vart det en överfylld Ikea kasse som fick läggas bort (jag kan inte slänga kläder/saker) Slängde 2 Ikea kassar när jag flyttade. Det får duga så länge.

Jag shoppar mycket varje månad. Jag har ingen plats för mer kläder, jag dubbel-trippelhänger på galjorna. Trots detta har jag sällan något att ta på mig!? Detta gäller både kläder, skor och väskor. Jag behöver en walk-in closet, men det ska jag ha sen i mitt fina hus :P







Katastrof..


Ett av mina senaste inköp:



Jag gillar dem skarpt.

Kommentarer
Postat av: ....Homie....

ge mig kläder och skor :P

Postat av: Loisa

du kan få låna :P

2008-08-10 @ 18:56:57
URL: http://tussig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback