Break it down

Vagabond locking


Hallå eller!?

Igår åkte jag och Ellan till staden och mötte upp Fredrik Dölling & Co. Det var både Lidköping och Göteborg som medverkade. Vi var först på Snaps och sedan Debaser. (Det sjuka är att jag när jag skriver detta inlägg så läser jag på Göteborska i mitt huvud, jävla göteborgare!) Debaser kommer nog alltid uttalas på göteborska i mitt huvud framöver. Åter till ämnet.
Jag har varit på Debaser 2 ggr, båda gångerna med Dölling och jag vill aldrig mer gå dit haha. Musiken suger ju! Och människorna som e där skrämmer mig. Men jag hade roligt och det var trevligt att träffa grabbarna, Ghassan kom dit oxå. Ghassan e kul, men det här var nog första gången på väldigt länge som jag träffar honom och han e relativt nykter haha.




Dölling föreslog att jag skulle börja breaka med dem, det skulle va coolt men jag har ju fan inga muskler. Jag tror man behöver det. Man kanske går ner och tar sig en titt på en träning nån dag.. Framförallt vill jag lära mig locking och cripwalk. Iskallt.

Idag ska jag nog unna mig en solning. Sommarbrännan börjar tyna bort, inge kul.

Jag längtar till måndag. Då är det lägenhetsvisning! :D


Holler

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback