Bloggaren

R.I.O - Shine on


Jag får allt oftare komplimanger för min blogg. Det känns kul. Hela tiden blir jag oxå överraskad av vilka som egentligen läser den. Folk som jag aaaldrig kunnat ana och så även vissa som verkligen inte har med mitt liv att göra men som kanske bara gillar att snoka. Sådana finns överallt. Men till vilken nytta egentligen?

Men de flesta blir jag glad över att de gillar min blogg :) Rätt kul att kunna tillfredsställa sig själv med skrivningen samtidigt som man ger andra lite läsning.

Hur som haver.
Vad pågår i mitt liv just nu? Jo, jag letar lägenhet för fullt.
Har hittat en lägenhet med underbart kök. Köket är så jag! Inga handtag, allt är bara slätt och fint men samtidigt rymligt. I såna här kök är det roligt att laga mat! Jag blir helt förtrollad.
Frågan är, om man köper lägenhet. Ska man köpa ett renoveringsobjekt eller en nyrenoverad lägenhet? Vilket sparar man mest på egentligen? Känns ju rätt nice å flytta in i en fräsch lägenhet.

Döda mig i detta kök tack.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback