Akon

Anastacia - You´ll never be alone
Gammal goding


Jag har ägnat dagen åt att städa. Dutti jag.
Nu e mitt rum så fint det kan bli nästan. Så har jag städat lite i köket, dammsugit, tvättat å sånt. Ikväll ska jag sova i nya sängkläder mmmys, inte mkt som slår det.

Ikväll uppträder Flo-rida i Kungsan, Omran frågade om jag skulla åka in med honom (vilket jag borde gjort och flippat med honom när vår låt "Low" spelas) men jag har inte hunnit duscha lr nått än och Andreas ska köpa hem kräftor å så så det blir nog en hemmakväll ändå. Ska bli skönt, jag behöver vila upp mig lite tror jag. Har varit så trött nu när jobbet kommit igång och man har ju blivit lite bortskämd av att jobba lite som man ville på Lium. Nu är det 08.00-17.00 som gäller!

Jag hoppas så innerligt att lägenheten e fin på måndag, jag hoppas oxå att den har diskmaskin framförallt, diskning tar sån onödig tid. Har ingen arning om hur lägenheten ens ser ut. Jag hoppas bara att allt går finfint med det här nu. Det behövs verkligen.

Det finns så många låtar som jag förknippar med tiden då jag började falla för Fredrik. Underbar känsla när de dyker upp i playlisten. Får pirret i magen och kan inte låta bli att le när jag hör dem och tänker tillbaka :) Tänk vad hårt ditt léende fick mig att falla älskade..




Kommentarer
Postat av: Peete

Hiiiiiii, börjar på mitt nya jobb på måndag. Then I will mailbomb you with a lot of pictures of me... Very hot ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback