Torsdag

Leona Lewis - Yesterday


Sweet jesus vad jag är tröttis. Slumrade till en stund på sängen medans jag lyssnade på musik. Sånt kan vara riktigt skönt ibland. Vila till hög musik.. Fast sen när man vaknar till så verkar musiken så jävla hög helt plötsligt och då får man ingen ro men man orkar inte stänga av den lr sänka heller. I-landsproblem.

Let me fill your heart with joy and laughter.
Togetherness is all I'm after.



Så, till något helt annat.
Låtarna är bra, de är sjukt bra. Jag skulle vilja lyssna på dem oftare om det inte tog så mycket på mig som de gör.
If you love something let it go. If it comes back to you it's yours. If it doesn't, it never was.

Nu ska jag ta mig till centan, pussi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback