Tacka fan för smör-Marran

Mariah Carey & Boys II men - One sweet day
Mariah Carey & Brian McKnight - Whenever you call
Mariah Carey & Trey Lorenz - I'll be there
Mariah Carey - Open Arms
Mariah Carey - Can't take that away
Jag skulle kunna hålla på i en evighet..


Att det finns så fin musik.. Ibland vill jag bara gråta.
Egentligen är det kanske kärleken som egentligen är så fin. Med tanke på att det oftast är den man sjunger om. Ibland när jag lyssnar på nån låt läser jag texten samtidigt och då känner jag hur tårarna kommer. Kärleken är det finaste en människa får uppleva. Samt vänskap.

Dessa två vill jag aldrig vara utan.

Kärlek hit och kärlek dit, se min kärlek, känn min kärlek, jag klarar allt för kärleken, I can make it. Ååååh så mycket looove så jag blir knäpp snart.
Mariah Carey är nog den bästa smörsångerskan ever. Men vart är hennes love? Lonely woman, hon har nog sina toyboys.
Mariah Carey var en stor del av mitt tonårsliv. Vill jag tänka tillbaka så spelar jag bara smör-marran och så är jag där i mitt flickrum 14 år och ylar med i Open arms.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback