Stay

Dirty South vs Evermore - It's too late

Återigen lunch ute i solen, livet kan vara bra härligt ibland.
Sitter just nu med musik i lurarna och skriver min bokning. Så skönt och stänga ute allting och bara koncentrera sig på sitt.
Jag är ofta i min egna värld tror jag. Jag trivs där.

Jag älskar musiken som strömmar ur högtalarna, jag älskar att sitta och yla med i låtarna och ibland bjuda på ett par sköna moves. Men sen kommer någon annan hem och dödar min spirit.

Snart är sommaren här. Feel it.

Sommarkärlek


~~

Jag ger upp.. Så många ggr utan någon respons... Det här verkar inte gå hem hos alla.
Jag gillar bus! Jag gillar den kittlande känslan av att det på nått sätt är otillåtet vilket gör det mer spännande och busigt. Men det verkar bara vara jag som delar den känslan.

~~

Jävla cepe, jag blir lack när du är underbar!! buu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback