Sovdags..

Leona Lewis - Homeless


Jag vill skriva massa men jag har typ inget att skriva om känns det som. Men samtidigt känns det som jag har massor att skriva om. Det är nån sorts spärr. Sånt som försiggår i mitt huvud som inte hör hemma här..
Tänk om man kunde säga allt man har att säga via bloggen, skulle inte livet vara så mycket enklare då?

Idag behövde jag verkligen en varm famn att känna mig trygg i, och gråta i om jag skulle känna för det. Men det blir empty room denna kväll.

Väldigt ofta när jag bloggar tittar jag upp nån gång och ser då min vackra orkidée. Den ser lite hängig ut men den är ändå vacker.

Nu ska jag pussa Lecka och Ladie natt sen ska jag duna. Jag hoppas jag vaknar pigg imorn.
Konstiga drömmar som Fredrik i rastaflätor är oxå välkomna.
Drömde igår att han kom hem till mig (i rastaflätor) och pussade på mig när jag låg och sov.. Jag tror man ofta drömmer om sånt som man innerst inne vill ska vara verklighet eller tvärtom, sånt man fruktar.. Hur som helst, när jag tittade upp på honom så log han sådär änglalikt mot mig så jag blir helt svag.

Jag saknar dig...

Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback