Puss

Ne-Yo Ft. Joe Budden - Because Of You (Remix)

Idag mår jag rätt bra, har dock inte ätit ännu. Stannade hemma från jobbet ändå, vet aldrig om man smittar. Inte så tacksamt av de andra skulle jag tro.
Fick tillbaka 4850;- på skatteåterbäringen. Liiiite missnöjd blev jag måste jag erkänna, trodde jag skulle få mer. Men whatta heck det är rätt så mycket ändå.

Denna helg verkar bli ganska fullspäckad. Very fun, jag ska supa till!
Omie, bro. Are you with me?

Idag ska jag nog träffa Mini me, längesen vi sågs.



Love me

Together forever Jonna.


Kommentarer
Postat av: Angie!

och jag fick 10.000 hahah:P du kan få en hundring;) party time i helgen yoooo!!!!Pözzzz sis

Postat av: Omran

SPIIIIIKAT PARTY pallante längre nu smäller det

2008-04-03 @ 23:20:06
URL: http://omranie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback