POLAND

Ooh aah - Grits


My life be like ooh aah, ooh aah

POLEN:

Striptease, limo, Papa, Razzi, PAPARAZZI ALLA ÄR MEEED
Nu är jag laddad till tusen, det kommer bli sjukt kul!! iiiiih.

Planet går 16.00 och vi e framme runt 17.30. Om planet störtar så sitter jag på plats 18C FYI.
Mina öron kommer sprängas vid landningen, me dont like.

Fredagen blir partyanimal.
Lördagen shopping, softing and partying.

Vi ses på söndag babes.


Love från er skruttprutt <3 Saknar mig inte alltför mkt.

Nästa helg blir det fet utgång. Ska styra Freddy Fresh (Fredrik Dölling) och hans kompisar och så mina bitches. Valborg däremellan oxå.. Uppsala och spåra? We'll see.. Jag är öppen för förslag. Marran du är på allt va? Du bangar aldrig. Bangare och golare har inga polare.

Peace out.

Kommentarer
Postat av: Angie

Jag e pååååååååååååå på festisch jao!!;) puss

Postat av: marran

jag är i göteboorg på valborg! hade jag vart hemma hade jag självklart vart där!

2008-04-27 @ 17:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback