Nördskratt

Fabolous - Breathe



Knäckemacka med smör, leverpastej och smörgåsgurka. Yummie, kan äta hur många som helst.

Idag har jag och Phin lagat storkok. Linsgryta, det var mumsit och vi blev mätta om magarna.
Vi kan va rätt så knasiga samt bittra på tevefolket, men det var en rolig eftermiddag iaf.

Jag är nervös för Jonna.


Jag är tankspridd idag.. Som många andra dagar. Men idag är det mer såna tankar som inte riktigt har någon betydelse tror jag. Eller de kanske har betydelse men jag mår varken bra eller dåligt av dem. De bara finns där. Men fortfarande försvinner jag i dem.

Jag vill ha egen lägenhet. En heelt egen lägenhet där jag kan gå runt naken om jag vill. Ha hur hög musik jag vill. Göra vaaad jag viiilll. Geee mig. Fan ska man behöva köpa en lägenhet om man vill ha en bostad fort eller? Jag har inte direkt många köpoäng om man säger så.
Skulle jag få en lägenhet så skulle jag göra den så fiiiiin. Gud, hör min bön. Jag lovar, om Ni (tilltala Gud med respekt) ordnar en lägenhet till mig fort så ska jag börja tro på Er (återigen respekt). Jag tror annars inte på någon gud utan mer på ödet. Just i detta ögonblick kom jag på mig själv med att bara gagga på med massa snicksnack. Anledningen till detta är för att jag inte har något att skriva om och jag hade heller inget att göra så jag tänkte blogga lite. Men nu har jag något att göra, jag ska nämligen gå göra mig i ordning.

Puss, förlåt att jag tog upp er tid med massa Gudsnack.
Hej me mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback