Min chans

City High - City High Anthem


Fifan vad svååååååårt!! Eller inte svårt för jag vill ju gå vidare. Men jag vet inte om jag är för feg för att ta steget?
Mitt befintliga är lekstuga, dags att ge sig ut i verkliga livet ? Jag är så jävla bekväm av mig.
Just nu är det så jävla många frågor och funderingar i mitt huvud. Fan vad jag kommer ha svårt å sova om nätterna nu. "Om jag gör så, kommer jag ångra mig? Eller om jag gör sådär, hur blir det då?" Jag tror det här är ett guldläge faktiskt. Men jag måste ta reda på mer info till att börja med. Får inte jaga upp mig och hoppas för mycket.

Nu är det min tur.
Hjääälp! Jag är glad samtidigt som jag är helt nervös och pirrig i kroppen.

Hur vuxen är du?

Min vuxenpoäng är: 15.8
Min ålder borde vara 28.9 enligt Sveriges Vuxenpoängstyrelse


-Me so old..


~~

Alltså jag kan inte släppa detta.. Kan inte sluta tänka på det!

Min karl kom hem, jag behöver dig och din vishet.


Kommentarer
Postat av: Angie!

Hahah och jag är bara 23 i snitt ålder:) har alltid känt mej ung hihi!:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback