Magsjuk

- Inte cool
Christina Aguilera - The voice within

Life is a journey
It can take you anywhere you choose to go
As long as you're learning
You'll find all you'll ever need to know


Jag är så hungrig men kan inte äta. Eller vågar snarare inte. Så äckligt och spy, jag hatar att spy.
Det värsta jag vet är att må illa, usch. Har ätit ett päron nu iaf, får se om det stannar i magen.

Hur som haver.
Ville blogga igår, men cepesidan funkade inte för de höll på med nån uppdatering. Hatar blogg.se funkar typ aldrig som det ska.

Gud vad jag är bitter idag..

Det jag ville blogga om iaf va låtar som jag förknippar med personer och i vilket sammanhang.

Colbie Caillat - Bubbly - Me and Fred.
Marvin Gaye & Tammi Terrel - Aint No Mountain High - Fredrik, striptease ;) haha sry babe <3
Jojo - Anything - Me and Linnet i bilen.
Akon - senaste albumet - Fredrik, speciellt i bilen.
Linda Bengtzing - Alla flickor utom jag - Pezoo, everywhere
Cascada - Everytime we touch (slow version) - Me and Linnet, always and forever.
Flo-Rida ft. T-Pain - Low - Omran&me@work
Vanessa Paradis - Joe le taxi - Me and Phin, dancebabes, naked
Bob Sinclair - Rock this party (everybody dance now) - Omran, partymode
Timbaland feat one republic - Apologize - Lecka, sjukis
Dido - Isobel - Marie, oldtimes
Spooks - Things I´ve seen - Sanna och jag, prao på pizzahuset
Mariah Carey - Hero - Carro, jag och Nadia - Småstjärnorna i skolan (vi sjöng live och alla lärare grät)

Christina Aguilera - The voice within - Jag, när jag behöver hitta mig själv.

Skulle kunna fortsätta i en evighet, men dessa är ett urval av de jag håller varmt om hjärtat.
Fina, glada men samtidigt sorgliga minnen..

Nu mår jag riktigt illa. Time to rest.

Kommentarer
Postat av: phin

jo le taxi???????? SNYFT

Postat av: Loisa

förlååt babe! jag glömde, lägger till den nu!
Vi har ju aldrig upplevt den på riktigt ännu! flåååt

2008-04-01 @ 18:56:02
URL: http://tussig.blogg.se
Postat av: Omran

APPLE BOTTOM JEANS BOOTS WITH THE FUUUUR, THE WHOLE CLUB WAS LOOKING AT HER...........................

2008-04-01 @ 19:58:06
URL: http://omranie.blogg.se
Postat av: Loisa

SHE HIT THE FLOOOR, NEXT THING YOU KNOOOW. SHAWTY GOT LOW LOW LOW LOW LOW

2008-04-02 @ 15:43:04
URL: http://tussig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback