Lovin' each day

Whitney Houston - My love is your love


Har precis läst ut "..och himlen var oskyldigt blå". Den var bra. Vill säga nått till Richard om den men vet inte om han tycker det är jobbigt om man tar upp det? Vet inte..

Jag har ännu inte ringt Dem, vet inte om jag är för feg? Under denna vecka ska jag ringa iaf så får jag nog lite svar på mina frågor så jag lättare kan börja ställa mig in på vad jag ska göra..


Är jag ledsen eller glad idag? Jag vet inte..

Jag saknar min mamma väldigt mycket just nu. Vill bara krama om min kärleksfulla lilla mamma och snacka lite skit.
Och jag saknar Dig Fredrik, jag saknar dig varenda sekund vi är ifrån varandra.. På så kort tid har du lyckats bringa så otroligt mycket lycka i min tillvaro och det uppskattar jag till tusen. Olivejuice, always.


Ge kärlek och du får massor tillbaka...

image99



Kommentarer
Postat av: Marie

Att sakna kan vara bra ibland men det får inte bli för mycket för då blir det jobbigt!

Postat av: milla

klart du ska ringa din fegiiis!

2008-04-22 @ 21:30:29
URL: http://millilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback