Loisa

DMX feat Faith Evans - I miss you

Jag satt och funderade lite idag.. Om man skulle sätta mig i en kategori, vilken kategori skulle jag då hamna i?
Galen, knäpp, hysterisk, nörd, blåst, pryd, rolig, tråkig.. you name it! Vilken kategori hamnar jag i? Hitta gärna på nån egen om jag passar bättre in i den.
Jag skulle nog sätta mig själv som mystisk. haha till en början tror jag att jag kan va rätt mystisk faktiskt.
Eller kanske inte. Men en sak vet jag iaf. Folk lägger märke till mig. Det berättade Jossan ikväll.
Den enda personen hon och hennes kompis kommer ihåg från Lium efter att ha varit där första gången var *tadaa* JAAAG. Bra? Dåligt? Det vet jag faktiskt inte. Men jag tar det som en komplimang.

Det var kul att gå på match med Love idag. Det var en rätt så mäktig känsla att komma in på stadion och se alla människor och färger, tifo kallas det va? =) Men jag tror inte jag är den roligaste att gå på match med i första taget. Jag hajjar fotboll någorlunda men jag kan inga ramsor lr nått, men jag kommer nog in i det. Det är kul att hejja på något. Fredrik var så otroligt söt oxå när han stog där och gasta. Sånt gillar jag.




Jag tror jag ska sova nu, läsa lite kanske så El Choco får gå vidare nån gång. Först ska jag äta en bit ananas om inte gris-anden redan ätit upp allt.


Älska mig så blir jag glad.

Btw, jag älskar min egna Gorilla Unit.
image90


 

Kommentarer
Postat av: Angie!

Du passar in i kategorin "underbar och bäst"....ka förresten sätta in dej i flera;) PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback