Lakrits

Sylver - Shallow water


Jag saknar Lecka !!

Jag saknar hur hon attackerade mig så fort jag åt lakrisal. Hon grävde ner sitt ansikte i mitt och försökte sno mina lakrisal från mig. Vilket hon alltid lyckades med, det fanns inte en chans att komma undan!

Jag saknar din närhet Lecka.. Att känna dig tätt intill mig när jag sover.. Somna till dina djupa andetag.
Jag älskar allt med dig!

Fortfarande har jag svårt att prata om dig/tänka på dig utan att bli tårögd.



Samtalet gick sämst, jag blir så nervös så jag får inte allt jag har att säga sagt...
Jag tänker för mycket tror jag, för att jag vill svara så bra som möjligt. Dessutom ljuger jag oxå?
Allt jag sa att jag var intresserad av är jag inte alls intresserad av..?
Jag är sämst.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback