In my mind

Sarah McLachlan - Adia (live version)


Ännu en harmonisk dag. Eller.. Klockan är iofs bara 09.30, vad som helst kan hända under dagen. Men den börjar harmonisk iaf :)
Jag är lugn idag. Sov dock ensam hemma hos Fredrik som åkte till Danmark igår kväll men fan, jag sov som en baby.


Jag tror jag kan vara ganska stark psykiskt faktiskt, när jag väljer att vara det. Om det finns någon tanke som gör att jag mår dåligt så väljer jag att lägga den åt sidan och inte må dåligt över den. Men som sagt "när jag vill det".
Samtidigt kan jag vara så sjukt svag och bryta ner mig själv totalt med jämna mellanrum. Men ärligt talat så tror jag man behöver det. Man behöver gå igenom den processen att må dåligt och sedan bygga upp sig själv igen och återigen bli stark. Jag är stark, dock inte fysiskt. Men det kommer det oxå.. Elli..?


På återséende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback