I feel it, you feel it

Boys II men - 4 seasons of loneliness

Jag är så arg att jag missade Boys II mens konsert! Trodde vi fortfarande va kvar i mars månad...

Helgen var skön, den gick i lagom takt tycker jag faktiskt.
Fredag var det bio, 21. Bra film.
Lördag va vi hos Fredriks kompis och umgicks, drack, sjöng singstar, guitar hero och sånt. Det var fun.
Söndag, slappulation in the nation hela dagen/kvällen men det var skönt.

2 veckor kvar sen är det Poland som gäller, hoppas det blir kul. Hittills är jag inte så jättetaggad men det kommer väl.. Förhoppningsvis.


Jonesy du är så duuum så duum! Min docka..

Det är sååå fint väder idag! Jag vill gå på prommis och äta glass men alla jobbar/pluggar, måste se till att skaffa mig arbetslösa vänner!


"Blanda inte in mig i vårt förhållande" haha den gillar jag.


Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback