Home

Chris Brown and Jordin Sparks - No air


Resan var skratt.

Jag har träningsvärk i magen, jag tror det kan bero på att jag skrattat så mycket :)

Mjukglass, prommisar, paparazzi, förföljda av poliser, "no hair", högläsning i sexboken, rockstars, KFC middag på golvet, SKRATT!

Love love lovepeople. Vi fotade upp hela minnet på min kamera, det känns bra. Roligast var hela lördagen. Shoppingrundan, partykvällen

Strippklubben var skabbig. Tjejerna var buttnaked och gned sig mot de äckliga gubbarna. Nasty. Alex Schulman befann sig även på strippklubben och hade två nakna strippor dansandes i hans knä. Hans händer var all over them.
Världen är bra liten.

Jag köpte en fin jacka till Fredrik och han är så snygg i den, som med allt annat. Det glädjer mig att den passade. Köpte även en jacka till mig själv.

Lyckorus i kroppen när jag tänker på när låten LOW spelades på stället vi var på. Jag och Omran spraaang till varandra haha, jag blir happy av tanken.
Brother, jag önskar dig all lycka.

Jag är så sömnig, måste sova uuut, sov bara 3 timmar natten till söndag.
Längtar tills jag får läsa min sexbok.


Nu ska jag jobba lite.
Puss på mig.

Valborg...?

~~

Alltså det här funkar inte.. Jag somnar sittandes. Satt och läste på ett företags hemsida och mina ögonlock känns så tunga att jag inte kan hålla upp dem..

Kommentarer
Postat av: milla

hahamm :P
nä men träffade du vet vem! :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback