Gäsp

Akon - The rain


Uuuusch, är så trött!
Sitter på jobbet och har gäspat säkert 20 ggr. Men är i mål iaf så det är slappt. Så jag tänkte ägna lite tid åt att blogga.
Kan inte låta bli att avundas Pee som antagligen befinner sig på Thailändsk mark nu, han åkte inatt.
Jag hatar att behöva gå upp tidigt när Fredrik får ligga kvar och fortsätta sova. Att ta steget och kliva ur det varma täcket, den mysiga sängen och den mjuka, varma, inbjudande kroppen som ligger bredvid. Haha jag är inte bra på sånt.
Men men, jag klarade det hur som helst och nu sitter jag här. Ännu en dag på jobbet...

Jag tänkte på dig nyss Angie. Kom just på att du aldrig mer kommer sitta bredvid mig på jobbet och snacka skit =( Saknar dig sis!

Back to work.

Puss

Kommentarer
Postat av: Angie!

Min blomma....jag kommer sakna att sitta brevid dig på jobbet...gör ont när jag tänker på det...vi har alltid så underbart skoj...Tänk att vi kunde få lill hitler såååå upprörd! haha..hon skulle bara veta:P haha.....Åh fan va jag saknar dej! Vi har inte setts på fleeeeera dagar...o åker till London på torsdag...vill se ditt vackra tryne innan dess!! Kärlek min donna! Puss/sis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback