Flytt

Leona Lewis - Footprints in the sand


Nu äntligen har jag planerat min flytt, grattis till mig, sorry Tias som varit mkt tålmodig.
Jag hoppas detta steg gör det enklare för oss att vara vänner.
På fredag händer det. Mina gorillor Omran, Wail och Peter ska hjälpa mig. Thanks guys.

Bio igår med Fred, jag somnade dock. Krigade för att hålla upp mina ögon men till slut gav jag upp. Lutade huvudet mot min mans axel och somnade på sekunden. Jag har faktiskt inte sovit ut sen Polen så detta var tillåtet. Dessutom var jag bara borta någon kvart :P

Valborg idag då. Jag skippar nog Uppsala så får det bli en partykväll i sthlm istället med bror. Nånting ska vi nog hitta på.

Halvdag idag på jobbet, sen ska jag åka till stan med Walen och Omie så ska vi käka lite å kolla lite kläder.

Min älskade åker bort denna helg igen.. :(
Nästa helg är du min!! Då ska vi sova uuut och bara ligga i sängen och vara iglar och mysa till filmer och annat roligt.
Var lite sad igår, kändes skönt att ha dig vid min sida då. Alltid så förstående och stöttande. Du fyller mitt hjärta med kärlek. Puss ängel, tack för att du vill vara min.

~~

Herre, vad jag suktar efter sockerkaka just nu...
Sweet jesus det skulle sitta bra med en sockrig och saftig kaka mellan mina läppar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback