Fjärilspuss

Sarah McLachlan - Angel



En sån harmoni i denna låt.. Jag blir lugnad av den.

Idag är jag trygg och lugn.. Harmonisk.
Jag jagar lätt upp mig och stressar upp mig själv så jag blir knäpp. Men då är Du där och tar ner mig från min stressvärld och lugnar mig.. Du gör mig så trygg.

En grej jag vet att jag ärvt från min mamma är att jag funderar och tänker väldigt mycket på det som är omkring mig. Och då menar jag att jag tänker och funderar VÄLDIGT mycket. Ibland lägger jag mig i sängen och stirrar i taket och försvinner i mina egna tankar för en stund, sedan när jag tittar på klockan har någon timme hunnit passera.. Jag är bra på döda tid va?

Rätt så.

I helgen blir det tjejkväll hos Lisa förhoppningsvis. Jag gillar det.
Nu ska jag gå hämta en glass och spela lite Bomberman maybe..?

Fjärilspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback