Du

Carrie Underwood - I´ll stand by you

Jag antar att jag kan ha svårt för att prata ibland.. Eller iaf att komma igång med pratet.
Om något stör mig säger jag inte till riktigt utan man får dra det ur mig. Just vid såna tillfällen tycker jag att det är så skönt att jag har Dig, att du är mogen och på nått sätt får mig att öppna mig ändå. Trots att du får gissa dig fram :P
Sluta aldrig, för jag mår inte bättre av att stänga det inom mig och gå och undra.
Tack för att du är Du.


Nothing you confess
Could make me love you less
I'll stand by you
I won't let nobody hurt you

So, if you're mad get mad
Don't hold it all inside
Come on and talk to me now
Hey, what you got to hide?
I get angry too

When you're standin' at the crossroads
And don't know which path to choose
Let me come along
'Cause even if you're wrong
I'll stand by you


Du får mig att må så otroligt bra, älskade.

1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback