Bangare

Nik og Jay - En dag tilbage


Sitter på jobbet, är i mål, slapp som fan.

Polenresan börjar närma sig, folk börjar banga ur... ?
Jag och Linnet som inte ens skulle med från början anmälde oss ändå efter tjat och övertalning av alla andra och nu är det DE som bangar!?!?!?

Omran I fucking kill u. Om de bangar så bangar jag fan oxå. Vad är det för mening att åka om the fun-people inte ens ska med? :(
Dessutom kan 3000 SEK extra på lönen va rätt najs ändå. Linnet, nästa gång följer vi vår egen magkänsla... Den visade sig vara rätt i slutändan.


På tal om ingenting.
Vädret är sjukt najs och kommer hålla i sig hela veckan. Jag ska njuuuta. Det skulle va guld och slippa jobbet och bara dra någonstans och njuta av livet. Up for it? Caaall meeee!

Kommentarer
Postat av: Angie!

ÅÅH nik og jay..de har en låt som vi kallar "bulgarien låten" vi lyssnade på den hela veckan i bulgarien.." la mi si da go fram og tillbage fra sid till sid,go up og ned kom nu bli ve its hot hot hot" haha yeey ladda hem o lyssna..den heter HOT!:) grym!! I´m on på o dra i väg..just let me no when..Puss babe!

Postat av: phin

tack för en helt jävla otroligt bra
dag.. Skumpa,jordgubbar och sol på en måndag. helt jävl aotroligt. puss kärlek

2008-04-21 @ 19:42:24
URL: http://galenfilur.blogg.se
Postat av: j

saknar min liis :(

2008-04-22 @ 00:56:19
Postat av: Omran

tjuliliiuulluuuuu!!!!!!!!!!!

2008-04-22 @ 08:39:44
URL: http://www.unitedg.se
Postat av: Loisa

saknar dig med J, tänkte på dig idag hjärtat

2008-04-22 @ 20:02:48
URL: http://tussig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback