Vart tog pengarna vägen?

Ison & Fille - Vad gör du med ditt liv


Jag är fattig redan!! Det har inte ens blivit en ny månad och jag är nästintill pank!?
Så mycket har jag väl ändå inte shoppat? Jag tror det är nån pengatjyv som lurar.
Ångest.. Nu kommer allt upp - den dyra Spy bar kvällen, massa kläder, allt onödigt skit jag lagt ner pengar på..

Jisses...


Det är en sak jag inte förstår.. Förstår verkligen inte, tycker det är lite konstigt faktiskt...
Försöker att inte tänka på det.

Det enda positiva just nu är iaf att jag hittat en cool-silvrig-paljettklänning till nyår.. Dock måste jag sy upp den lite, tycker den är för lång. Får se hur det går, jag kanske förstör den helt. Då börjar jag garanterat grina..
Annars blir det naajs, jag kommer va en levande discokula hoho.

Då ska vi se vart denna kväll bär sig av..


Kommentarer
Postat av: sara

Fint hår du har =D Tyresö?! Dit kanske jag flyttar om ca 5 månader, hihi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback