Underbara jag

Boys II men - Water runs dry



Ska man må såhär..? Vad betyder det?
Ena dagen mår jag så otroligt bra medans andra dagar bara kan kännas skit.
Ska jag behöva känna så så fort jag är ensam? Tidigare tyckte jag om att va ensam ibland.. vara hemma och bara ta det lugnt. Nu vet jag inte längre. Får nästan en panikkänsla av att vara ensam, så vill jag inte ha det.
Jag ska tamejfan va hemma ikväll och komma i underfund med mig själv. Jag ska slåss med den här känslan och övervinna den och njuta av att ha en lugn hemmakväll med mig själv, massa frukt, kanske ett varmt bad, tv och min Daimglass som jag köpte första dagen jag flytta till Andreas men fortfarande inte rört.


Hur vet jag att jag valt rätt...? Det får tiden utvisa..
Jag mår bra . Jag vill må bra . Låt mig må bra .





Uppdatering: ca kl: 20.00
Att en fråga som "hur mår du egentligen gumman?" kan få en att bara bryta ihop..
Jag saknar mina vänner så otroligt mycket! Jag saknar min Bästa vän bland annat. När nått roligt eller dåligt hänt vill jag bara lyfta luren och berätta för dig... Men jag hejdar mig själv..
Jag vill inte ge förhoppningar eller något, det är inte på det sättet utan jag vill bara ha min bästa vän......... känner att jag just nu bara vill gå och kräkas.

Jag har så ont i min kropp..



Kom hem nu Linnéa !



 

Bizzy Bone & Beyoncé - Listen (remix)




Uppdatering 2: kl: 22.58
Jag mår bättre.. det vart bättre än jag trodde. Jag kan fortfarande umgås med mig själv och faktiskt trivas.
Vilken befrielse!! haha!

Underbara jag!

Nu ska jag fortsätta umgås med mig själv.. har ätit glass och vart helt frusen så nu tänkte jag ta ett varmt bad.

Tjilevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback