Rubrik

Lumidee feat. Noreaga - Honestly remix


Va hemma igår i ringen och spelade Pictionary med Mattias, Håkan, Elli, Johan, Amelie, Milla och Linken.. och Ronja självklart, henne får man inte glömma :)  Det var roligt.. kul att få träffa alla igen och bara umgås.. I´ve missed you guys.

Efter det gick jag och Elli och hälsade på kära Pezo samt hans room-mate Glenn i deras nya lägenhet. Det var trevligt.. Vi satt och gaggade tills sent på natten. Tiden går fort när man har kul.. Det var hela 2 veckor sedan jag var full faktiskt.. amagaaad, long time no see mister Alcohol haha

Nu är mamma här och hälsar på.. Hon har lagat lite mat till mig och Andreas medans vi bara latat oss. Skönt att bli omhändertagen ibland.

Idag funtar jag på att gå hem till Walen och kolla fotboll med grabbarna kanske.. om Linnet hänkar isf.. Or else I´ll get lonely in the football world...


"Jag är inte full, jag är Beautiful"

I love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback