KILL ME

Avant feat Nicole Scherzinger - Lie about us


Stog i duschen och tänkte igenom hur mitt liv ser ut just nu och hur illa jag gjort en person, blev svimfärdig av allt tänkande.. Trodde jag skulle ramla ihop i duschen.

Skulle jag få chansen att dö skulle jag antagligen ta den nu, glöm mina tidigare inlägg om att jag blivit hård och stark, jag är fan inte stark, jag är sjukt svag och har alltid varit det.. Vill inte att ni ska tro att jag inte uppskattar livet för det gör jag men hur ska man kunna känna sann lycka när någon man bryr sig om mår dåligt?

Jag vill egentligen bara må bra, att vi båda ska må bra. Det kommer ta tid, men det kommer...



Uppdatering: kl 15.15

Jag ångrar mig, jag vill inte dö... ville bara besrkiva känslan jag hade.
Nu ska jag laga mat med Anden.. 

Holler


Uppdatering igen kl 16.41

Har precis haft lite deep talk med Joakim på msn, så söt är du lilla Löken.
Vad skulle man göra utan vänner?


Joakim säger:

jag saknar dig med när du krama mig där blev jag skit glad

Joakim säger:

och jag vill fan inte byta bort dig jag älskar dig du är en av mina bästa vänner

Dessa ord värmer mitt hjärta ska du veta kära vän.

Jag är deprimerad idag känner jag.. Får skylla på att det varit lingonvecka. Fast jag egentligen vet att det inte är enbart därför.
Minsta lilla kommer bryta ut min gråt som sitter i halsen...


I´ll be back.. Som det känns nu iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback