Julfest

No Doubt - Don´t speak


Gårdagens kväll var crazy! Jag hade sjukt kul, dock inte lika kul och titta på kontoutdraget idag.. 1400 gjorde jag av med på Spy bar.. sjuuukt.
Vaknade imorse, fortfarande full, vinglade mig fram till toan helt skakis sen gick jag tillbaka och la mig igen.. mådde inte så bra, speciellt inte när jag satt eller stod upp, det snurrade en hel del då. Senare gick jag upp igen och la en skön pizza, gick och la mig igen och mådde bra när jag vaknade faktiskt.
Denna dag har bestått av slappulation och mys framför teven, kan inte klaga.

Jonna - my love kom förbi igår och vi festade tillsammans på riktigt för första gången, repris nästa helg? ;)

image3




Dagens skratt går till tjejen som gick med sin pizza i handen och halkade och tittade förtvivlat på sin pizza om den fortfarande var ätbar.. Osten hängde utanför och allt. Vi kunde inte hålla oss för skratt, sry.

- Skadeglädje är den sanna glädjen -


Förresten, värt att nämna! Vilket team vann pris som bolagets bästa team i år? Jo, teamet som leds av mig - Stjärnorna. ;) I love it .


Julafton snart då..


Hångel

Kommentarer
Postat av: angelica

AAAAAAMAGAD VI E BÄSTA! THE STAAAARS;-) god jul sötnos pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback