Ängel..

The Underdog Projekt - Winter jam


Jävla stad, man hittar ju ingenting! Har fortfarande nada att ta på mig på julfesten.. Livet är hårt...
Tog en fika med tjejerna oxå, snackade lite skit och så. Finns så mycket skit att snacka om att det aldrig tar slut, man skulle kunna babbla på i evigheter!

Jag saknar min Lecka ängel så otroligt mycket idag. Dessutom är jag sjukis, kan bero på det oxå för då är det så mysigt att få ligga och gosa ner sig i hennes mjuka päls och ligga i sängen hela dagen. Får hitta nått annat å gosa ner mig i.. Det är så tomt utan dig Leckis...

Fatta att det är julafton snart? Jag har noll julkänsla i min body, känns lite tråkigt faktiskt för julen är ju egentligen väldigt mysig, saknar mitt hem bara..

Shit vilket "sakna" inlägg det blev. Jag saknar kläder till julfesten, saknar min hund, saknar mitt hem.. Trott eller ej.. men det finns mer jag saknar just nu!


Kärlek till folket

Kommentarer
Postat av: Peete

Kan du inte skriva att du saknade mig idag på jobbet? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback