2008 I OWN YOU

Linkin Park - What I´ve done


Sjukt mkt att göra, så lite tid.
Jag ska sy om min klänning för jag sydde den lite för kort, suck.
Längden funkar iofs men orkar inte behöva dra ner den hela tiden, dessutom på fyllan.. inte så lyckat.
Så ska jag duscha, bränna skivor.. amagaad måste va klar till 18.00. Om jag börjar nu borde jag hinna.

2008, nytt år - nya äventyr men oxå förändringar.. Till det bättre såklart.
Jag har ju slutat röka men måste erkänna att jag tjuvrökt lite vilket jag absolut inte ska göra efter denna natt. Feströka ska jag fortfarande göra men inget mer.
Dubbelhakan som börjat titta fram ska puts väck!


Pussar, vi hörs nästa år.


2008 ligger i mina händer


image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback