helg..

Har gjort absolut ingenting denna helg!! (kan man säga så?) bara suttit hemma å ugglat.. bläähä
roligt å bli väckt kl 5 på morgonen å sen få ett helvete efter det TACK M !!
ibland vill jag bara slå dig...


jajja, har varit hos pappa en stund idag iaf.. d va bara han, jag å Leckis idag.. Josef å Andreas jobbade båda två. vi  åt och titta på fotboll.. kuuuul .
hämtade mitt paket oxå idag från ellos.. har vågat mig på lite färg. beställde två cerise/rosa linnen och en limegrön tröja samt massa annat. men de färgerna är nya i min garderob kan jag säga! annars gillar jag gult. men känns som det börjar bli lite för mkt gult nu, kommer ju se ut som en kyckling varje dag nästan.
Kommer va guldvärt när H&M paketet kommer i maj-juni.. iiih jag längtar..

ajuste beställde en mucho najs bikini oxå som jag fick hem i ellos paketet.. fuck en snygg beach-kropp, min bikini kommer fånga blickarna istället!

ne nu ska jag nog betapeta lite.

Ha en bra dag, imorn e d jobb. wiee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback