ärligt

Seg dag... har inte ens duschat ännu... dags snart kanske så man kommer igång lite?
sitter å lyssnar lite på T-bain... rätt så bra faktiskt!

Nu har tias köpt sin efterlängtade projektor och sin duk som är 108 tum!! (tror jag ) amagaaad blir nog många film-/x-box kvällar här framöver..

jaha.. vad ska man göra denna fattiga lördag då? skulle va skönt å åka utomlands.. idag idag direkt men inom en kort framtid iaf! firar snart 4 år med min skrutt.. då skulle man kunna åka bort en vecka lr nått.


jag orkar faktiskt inte skriva mer idag.. ska umgås lite med mina gamla sega hund.. hon e lite sliten min lilla älskling! <3 ÄNGEL!

pussi

Kommentarer
Postat av: anna wintour VECKOMAGASINET

Meriten du måste ha för att få jobbet läs vidare under drömjobbet/kategorier

Postat av: Anna

Haha jag har inte kommit till duschen än heller..går runt i pyamasliknande kläder fortfarande!

2007-04-21 @ 19:03:33
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Mimmi

Jag skulle också vilja åka utomlands :)


Kram Mimmi.

2007-04-21 @ 22:08:33
URL: http://Hottrendy.blogg.se
Postat av: Anonym

Gå in på http://gratisgen.se/?ref=49308 och bli medlem, fullfölj två Gratiserbjudanden så kan du välja mellan en Dvd-spelare, presentkort på MQ, Mp3-spelare, Nokia Mobil, Digitalkamera, Ipod, Presentkort på IKEA för 1000:- mm...
Prylen du väljer får du hemskickad efter ca två veckor! Inget fuffens! Jag har själv precis fått min Nikon Digitalkamera :)
Lycka till!
Mvh
Anni

2007-04-22 @ 19:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback