Nonsens

LMFAO - Rock the beat

Förlåt men jag är helt enkelt inte lika rolig längre.. Jag personligen tycker att jag var ganska rolig i bloggen, men det var förr.
Nu finns det mycket att prata om men inget jag kan skriva. Mer såna saker som vem som ligger med vem, vad man fått ut av det osv.. Inge kul om man inte kan namnge någon såattsäga. skittråkigtju.

Fast allt handlar ju inte om att folk ligger med folk. Det finns ju annat att prata om också.. T.ex att personerna ifråga också har en personlighet. De är ju faktiskt inte bara vandrande sexleksaker för varandra... Eller?
Där sprack det.

Men jag ligger med ingen.


It's a cold and crazy world that's raging outside
Well baby me and all my girls are bringing on the fire
Show a little leg, gotta shimmy your chest
It's a life, it's a style, it's a need, it's Hurcompagniet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback