Never alone always alone

Queen - Bohemian rhapsody

Om du var vaken, skulle jag ge dig det där som ingen annan kan ge dig.
Jag skulle ge dig min morgon, jag skulle ge dig min dag.. Saknar dig så otroligt mycket Emil.


Nuförtiden när någon förlorat någon, även om jag inte riktigt känner personen ifråga så kan jag inte riktigt låta bli att bry mig.
Jag kan inte släppa knuten i magen, jag vill bara hålla om dem och visa dem att de inte är ensamma i att ha förlorat någon.. För jag vet hur det känns, att sakna någon så oerhört mycket. Dag ut och dag in. Och jag undrar, kommer det någonsin gå över?
Jag kommer aldrig sluta sakna dig Emil men jag undrar, kommer det någonsin sluta göra såhär ont..?

Jag vet precis hur du ser ut när du ler, jag vet precis hur din röst låter och framförallt, så vet jag hur du doftar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback