Mest buuuuuu

Som tidigare nämnt så vill jag ibland gärna tro att jag är lite grabbig, egentligen är jag rätt tjejig när det kommer till känslor men sviniga delen av karlsidan kan jag.. Anyways, jag ångrar att jag sagt så..
Jag har åkt på en dunderförkylning efter resan och under denna dag har jag önskat mig själv död ett par gånger. Det är en riktig pappaförkylning! Nivet när Stålmannen brytits ned och man tror att han ska smälta bort eller liknande.

Nu har jag iallafall tagit mig hem från jobbet och ska faktiskt lägga mig i sängen och dö lite. När jag vaknar återstår att se. Onsdag morgon kl 07.00 skulle inte vara helt fel.


Det som suger störst balle är att jag missar Idas korta visit i Stockholm och våran planerade tjejis get together ikväll..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback