Bangare har inga polare

Jamie Foxx feat. T-Pain - Blame it


Jag fick förfrågan att gå ut ikväll med Loke, Fresh och Posse, vilket jag faktiskt övervägde att göra då det många gånger är rätt trevligt att bara hänga med ett gäng grabbar.
Jag vill gärna tro att jag är rätt grabbig själv ibland, men ändå inte. Kanske en uns svinig bara.. Karl/svin - same same, different names.. Nä, inte alltid då. Men hursom, jag tyckte att jag behövde den här kvällen till att tvätta och packa lite och jag har lyckats tvätta EN maskin, och inte ens fått tvätten upp på tork ännu.. Värt. Hade lika gärna kunnat ställa maskinen på delay, tagit en sväng med mina lurviga och hängt tvätten inatt istället.


Jag har försökt intala mig själv att jag blir mindre full när jag är med mansfolket jämfört med när jag är med mitt kvinnofolk. Fast efter närmare eftertanke så stämmer ju inte det riktigt heller.. Så, jag har helt enkelt inte längre något att skylla på..
Fast det kan ju också bero på att jag har en enzym mindre, och att jag påverkas mer av det idag än vad jag gjorde förr? Maybe.. Vi nöjer oss med det sålänge.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback